miercuri, 20 octombrie 2010

Test de fidelitate =)))))))))

Eram un om foarte fericit. Aveam o minunată prietenă cu care mă întâlneam de mai bine de 1 an, aşa că ne-am decis să ne căsătorim.
Exista o singură chestiune care mă deranja. Frumoasa ei soră mai mică. Viitoarea mea cumnată tot timpul se îmbrăca cu fuste mini (extrem de mini), iar în vocabularul ei nu exista cuvântul sutien, darmite în garderoba ei.

Culmea era că întotdeauna când mă aflam în preajma ei mereu scăpa câte ceva pe jos, iar când se apleca să ridice îmi oferea o privelişte mai mult decât frumoasă. Era clar. O făcea în mod deliberat. Pentru că asemenea scene nu se întâmplau dacă era şi altcineva de faţă.

Pregătirile de nuntă fiind în toi, într-o zi micuţa surioară m-a sunat şi m-a chemat să mai verific ceva la invitaţiile de nuntă. Am luat-o de bună şi i-am spus că vin în câteva minute.

Era singură când am sosit şi a început să îmi şoptească ce dorinţe şi sentimente are pentru mine. Mi-a spus cât de mult mă doreşte şi că ar vrea să facem dragoste măcar o dată înainte de a mă însura şi a mă dărui surorii ei pentru întreaga viaţă. Eram total şocat şi nu am putut scoate un cuvânt.
Mi-a spus că merge la ea în dormitor iar dacă doresc un ultim sălbatic "zbor" nu trebuie decât să intru la ea în cameră. Am rămas ca o stană de piatră, stupefiat de cele ce auzeam, uitându-mă după ea cum urca scările.


Am stat aşa câteva momente, apoi m-am întors şi m-am îndreptat spre ieşire. Am deschis uşa , căutând cu privirea locul unde mi-am parcat maşina, când au început ropote de aplauze.
Toată familia viitoarei mele soţii era adunată în faţa casei şi mă aplauda. Cu lacrimi în ochi, viitorul meu socru s-a apropiat de mine şi a început un mic discurs: "Nici nu îţi poţi imagina cât de mândri suntem de tine că ai trecut cu felicitări acest test. Nu aş putea găsi un bărbat mai bun pentru fiica mea dacă aş căuta în toată lumea. Bine ai venit în familia noastră!"
Morala:


ÎNTOTDEAUNA păstrează-ţi prezervativele în maşină."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu